Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Thursday, January 13, 2011

Aku Yang Gambi - Aku Yang Tidak Menyedari


Kepada bloggers yang pernah dikunjungi oleh Aku Yang Gambi  sepanjang Januari 2011 dan meninggalkan komennya, sila tinggalkan link tersebut di ruangan komen aku!

Mungkin selama ini aku terlalu sibuk dengan beberapa website dan blog aku sendiri menyebabkan mata ini berpinar-pinar sendiri.Jam 4 pagi tadi aku terjumpa beberapa blog yang mengisahkan pemergian Allahyarham Saudara Abdul Aziz Baharum (56 tahun) 12/01/2011 jam 11.10 malam. Takziah untuk keluarga  dan Alfatihah untuk Allahyarham. 

 
Dalam dunia blogging ini sebenarnya aku bersendirian tetapi aku mula mengenali berberapa bloggers hebat secara online sahaja dan blog Allahyarham adalah di antara blog yang menarik minat aku. Beliau juga adalah di antara bloggers terawal yang mempamerkan logo e-Direktori Bloggers Malaysia yang aku usahakan.


Tanpa aku sedari rupanya beliau telah menyenaraikan blog aku di dalam senarai Blog Pejuang Kebenaran di bloglist beliau. Sesuatu yang tidak pernah aku jangkakan kerana selama ini aku hanya berkunjung ke blog beliau hanya untuk membaca nukilan penanya tanpa menyemak blog-blog yang tersenarai di situ. Tidak sempat aku berterimakasih lagi dengannya atas penghargaan itu namun ternyata beliau terlebih dahulu telah mengadap Allah SWT.

Ternyata beliau adalah blogger sebenar yang gagah berjuang sehingga ke akhir hayatnya kerana entri terakhir beliau ialah dua (2) hari sebelum pemergiannya. Malahan masih baru lagi beliau meninggalkan komen beliau di blog aku ini. Bacalah PESANAN TERAKHIR DARI YANG GAMBI DI SINI.

Ternyata Allah SWT lebih menyayangi beliau kerana begitu awal dipanggil dari kekotoran dunia ini. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham dan menempatkannya di kalangan orang-orang yang soleh dan diberkatiNya.

Allahyarham Dalam Kenangan (Sumber Gambar - Panglima Perang Cyber)

Sumber maklumat:
  1. Bumiyang.
  2. Gerakan Timur 
  3. Kata Kama 
  4. Papa Gomo 
  5. Gelombang Rakyat 
  6. Sekupangdua 
  7. Panglima Perang Cyber.

2 comments:

Anonymous said...

DARINYA KITA DTG..KPDNYA JUGA KITA PULANG..SEMOGA ROH ARWAH DI CUCURI RAHMAT DAN DITEMPATKAN DI KALANGAN ORG2 YG SOLEH

Admin CCZ said...

CCZ urut sedih..Patutlah komen CCZ pada entri terkahinya tidak berbalas...Allahyarham adalah yang terawal yang pautkan blog SM pada blognya...

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun