Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Thursday, October 31, 2013

GST - Apa menatang tu?

Sana sini orang cerita pasal GST. Lintang pukang dengan interpritasi masing-masing sedangkan DSN bagi satu setengah tahun untuk jentera kerajaan memberikan penerangan sebelum ia dilaksanakan. Tapi yang paling hebatnya bila orang yang bangang dan bingai macam aku ni tunjuk terror konon-konon dia oranglah yang pandai sangat.

Jadi, sebelum aku pun turut membangangkan diri yang memang dah bingai ni baik kita tengok kat:
SINI dan
SINI

jangan tak baca! mesti baca sebelum terus jadi bingai macam aku. hehehehe

No comments:

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun