Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Thursday, March 24, 2011

18SX: Baru celup dah pancut?

Heboh di sana sini pasal kehebatan pelakon porno yang dikatakan mirip pemimpin pembangkang dalam lakunan hebat dekad ini. Dua pancutan dalam tempoh 21 minit! Ramai yang mengkagumi kehebatan beliau beraksi. Tetapi bila diteliti semula, pasti isteri pelakun utama lebih tahu dan mungkinkah kerana itu beliau lebih rela mendiamkan perkara seperti ini atau menyokongnya?

Kenapa?

Mungkinkah si isteri sendiri sudah menyampah untuk melayani kerana tak sempat longkangnya basah, paip tersumbat dah mula memancut? Seperti kata pepatah jalanan "Karamnya bersama tetapi yang lemasnya seorang."

Terkesima juga aku mengomel kisah seperti ini walaupun ianya bukanlah "my style" dalam berblogging tetapi penyampahan aku telah sampai ke tahap maksima. Kalau dalam masa 21 minit pancutan pertama berlaku dalam aksi "blowjob" dan pancutan kedua berlaku selepas beberapa aksi 69 selepas ditolak masa mengepak, mengulum, basuh mulut, mengangkang dan menonggeng berapa minit sahaja durasi masa yang tinggal untuk menghayun dayung dan mengasah keris?


Kalau dibaca oleh orang perempuan sudah pasti ramai yang tergelak. Tak ubah seperti ayam jantan mengasah taji di celah-celah semak. Tak tahulah kalau siperempuan sendiri lebih dahulu membayangkan kehadiran Tom Cruise atau Vin Diesel yang akan meng"cruise" bahteranya dengan enjin diesel yang bergetar-getar sebelum menanti lembaga sebenar di sebalik bebayang hero-hero tadi menerjah dalam ritma pantas tanpa dengusan. Dan begitulah hebatnya dengan pengakuan si anak yang pernah mengisytiharkan ayahnya masih berTENAGA?

Cukuplah dulu aku berhikayat tentang kisah-kisah geli mengeli ayam jantan yang mencret sana sini. Mari kita tumpukan semula perhatian kepada isu pendedahan esklusif Datuk Trio yang menggemparkan tanahair. Memandangkan peristiwa ini bukan rahsia lagi dan belum disidangkan di mahkamah maka masih ada masa untuk diperdebatkan oleh orangramai. Dari kronologi peristiwa tersebut ingin aku memberikan tafsiran dalam bentuk yang mungkin berbeda dan mungkin berlaku berbagai kemungkinan. Tidak perlulah kita pertikaikan bagaimana video tersebut diperolehi kerana lapuran polis telah dibuat. Serahkan sahaja kepada mereka.

Sebelum dipertontonkan kepada media, video ini dipertontonkan kepada seorang ahli parlimen penyokong pemimpin pembangkang yang diperkatakan. Datuk Trio mengajak MP tersebut beralih kem dan membawa beberapa orang lagi MP bersamanya. Ternyata tindakan ini dibuat untuk melumpuhkan parti pemimpin tersebut dengan usaha supaya tidak mendedahkan keaibannya. Sekira benar MP tersebut menuntut sehingga RM7 juta maka dapatlah kita andaikan jenis-jenis pemimpin yang selama ini begitu tegar menyokong pemimpin pembangkang tersebut. Ada habuan maka mereka bersedia beralih angin dan berpura-pura memuja kredibiliti dan personaliti pemimpin yang memberikan kemewahan kepada mereka.

Pendedahan yang bermula dengan pihak media juga adalah salah satu usaha supaya tiada siapa di dalam kerajaan ataupun (malahan) pihak polis sendiri dapat memanupulasi video itu (sekiranya pemimpin pembangkang cum pelaku masih mempunyai orang dalam yang boleh mengusik bukti). Ini kerana pihak media yang lebih berkecuali telah terlebih dahulu melihat video yang dituntut sebagai asli.

Saranan supaya ahli politik dan isterinya berundur dari politik adalah sesuatu yang wajar kerana sekiranya terdedah kebenaran dalam tuntutan Datuk Trio maka keaiban bukan sahaja ditanggung oleh si pelaku dan keluarga tetapi sehingga keturunannya akan dibuai oleh igauan-igauan ngeri. Masih tidak berhemah lagi tindakan Datuk Trio? Masihkah tindakan tersebut dipersoalkan hanya untuk memuaskan hati semua pihak atas nama KETELUSAN?

Dan tiba-tiba ribut taufan tsunami menyerang Balai Polis Dang Wangi? Selepas penafian demi penafian oleh pemimpin demi pemimpin, meja pengaduan polis menjadi tempat menulis laporan hanya kerana menyahut cabaran Menteri untuk membuktikan beliau tidak bersalah? Dan mengapa selepas membuat penafian yang beria-ia baru si isteri meminta salinan bukti yang memastikan kesahihannya? Nafi dahulu baru sedar siapa yang dituduh terlibat? Mungkinkah ianya akan digunakan oleh si isteri untuk menuntuk fasakh di Mahkamah Syariah? Satu tindakan yang begitu abstrak!

Tuntutan kumpulan Datuk Trio supaya diadakan Suruhanjaya Siasatan Di Raja bukanlah sesuatu yang mustahil dan keterlaluan kerana isu ini tidak melibatkan jenayah terancang(?) atau mangsa yang teraniya cuma satu peristiwa yang perlu dinilai kesahihannya. Isu ini melihatkan seorang personaliti yang dianggap bakal menjadi pemimpin masa depan yang menentukan hala tuju sebuah negara yang berdaulat dengan RAJA BERPELEMBAGAAN. Ianya sesuatu yang perlu dilaksanakan supaya walaupun rakyat mungkin tidak berkesempatan (tidak dibenarkan) menonton kelucahan pelaku namun wakil-wakil dari badan berkecuali mampu memberikan kelegaan kepada rakyat bahawa keputusan yang dicapai adalah TELUS!

Datuk Trio mungkin terlepas pandang dengan barisan ahli Suruhanjaya Di Raja yang dicadangkan. Sebagai seorang yang bingai seperti aku ingin sekali melihat seorang dua wakil Jabatan Agama atau Mahkamah Syariah untuk duduk sebagai pemerhati (sekurang-kurangnya). Sekiranya disahkan bahawa si pelaku tersebut adalah seorang rakyat Malaysia dan beragama Islam maka hukuman yang setimpalnya juga perlu dikenakan mengikut peruntukan sedia ada (Hukuman hudud tidak mungkin dapat dilaksanakan sekiranya kekurangan 4 orang saksi yang layak).

Jadi, apa tunggu lagi? BERSAMA MENYOKONG SURUHANJAYA DI RAJA!!!

9 comments:

Anonymous said...

Pihak3
bro! kalau benar, pelakunya separti yang digembar-gemburkan...hukum hudud boleh dijalankan...kerana setelah video itu disahkan asli...ia merupakan 100% seperti berlakunya zina itu....jangan lupa malaikat pencatit amalan baik dan jahat kita juga tersedia gambaran diakhirat kelak....sahih dan haq, tidak akan terlepas walau sebesar zarah...kalau malaikat catit baik dan jahat tanpa gambaran,, pasti ramai yang terlepas....cuma ramai yang tak perasaan semasa solat diakhiri salam kanan dan kiri....by the way thanks for info...

JKKKK Kota Sarang Semut said...

setuju Suruhanjaya Siasatan Di Raja adalah penyelesaian terbaik...dapat menyelamatkan kerajaan Barisan Nasional dari difitnah...bab minta cerai tu jkkkpkss sokong...selamat tinggal ANWAR IBRAHIM!!!!

pacat said...

proses pembuktian dan penafian serta siasatan akan terus berlaku... yg aku nak perhatikan bagaimana juak2 Anwar menjawab, membela, menafi dan memutarbelitkan isu ini. Jika mereka semua fikir SEX adalah isu remeh temeh untuk menjatuhkan Anwar tetapi ini lah kegemaran Anwar @ kelemahannya yang sebenar... susah nak tolak bangkai kalau dah terhidang....

Anonymous said...

Kemarin kata anwar buat video sendiri nak tutup kes dna.hari ni cakap lain pulak?
Lagi satu pelik,bila datuk johari bongkar kisah datuk t barulah terpaksa tunjuk muka buat press conf.Depa igt anwar tak berani lapor polis.


Siap bawa jam omega pulak tu.Kalau bawa telor omega logikla juga.dari mana dtg jam tu? kata pelacur tu dah rembat.Mcmana datuk t boleh kontek pelacur tu minta jam semula?
Dia ada nombor telepon ke? kalau ada pas2 la kat kami

http://aniesandyou.blogspot.com said...

knape la org2 politik ni suka sgt cerita dlm kain ni? wat malu je dgn org luar. x psl2 nnt dilabel sbg org malaysia: politik dlm kain

PEJUANG RAKYAT said...

Dedahkan saja video ini kepada umum biar rakyat yang menentukan dan membuat keputusan.Cuma pihak berkenaan perlu memberi jaminan dan pengesahan ketulenan video tersebut.Bukan maksud saya semua orang boleh tengok,tapi badan bukan kerajaan dan berkecuali yang dipercayai rakyat dan seterusnya menghebahkan kepada rakyat akan kebenarannya.

Anonymous said...

bila baca banyak yg komen macam lawyers, tapi adakah kalian sendiri lihat video tu? (bukan dari internet) kita tunggu kebenaran ALLAH. Dan mungkin ada di antara kalian akan memakan kata2 sendiri. "Demi masa manusia itu akan kerugian selalu" WALLUALAM

Mustaqim said...

Sdr ni salah kira tak sampai pun 21 minit. Baru 6 minit dah bocor. Dan bukan 2 kali pancut. Tajinya tak keras langsung. Kesian si betina kena kerja keras bagi mengekalkan kejantanannya.

Dan kepala tajinya herot ke kiri. Sila perhatikan baik2. Jelas ini penyakit 'Peyronie'

Kasihan. Bertaubatlah segera........

sahara aban said...

Soal "celoup N pancout" ni bukan tergantung pada sasa tubuh dan kuat berkokok... bukan semua pasangan dapat menikmati keseronokan seks sebenar. Sahabat2 yang ada masaalah batin jangan terus menerus disimpan, kerana masaalah seks terpendam tidak mungkin larut sendiri malahan boleh menjadi barah dalam jiwa…. Saya pernah beberapa kali menghantar kawan berubat dalam kes nafsu, syahwat dan seks ke johor. Menurut Ustaz Adi Wijaya (perubatan traditional) yang tinggal di Kampong Belahan Tampok, Rengit, Batu Pahat dan mengajar di daerah pontian, masaalah lelaki/perempuan dalam soal seks & nafsu boleh timbul hari ini berpunca dari masaalah sikap, pemakanan, urat, darah, mental dan ilmu hitam / sihir. Walau bagaimanapun jangan lari dari qada’ dan qadar, penyakit itu takdir Ilahi, perlu usaha ikhtiar mencari penawar (ubat). Akhirnya pesanan saya, berhati-hati memilih pakar perubatan tradisional…
http://my.opera.com/saharaaban/albums/show.dml?id=14706102

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun