Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Saturday, November 17, 2012

Apa sedapnya bini orang?


Bila cerita bab beromen dengan bini orang ni selalunya memang mendapat perhatian. Kisah laki keluar pintu depan, bini keluar pintu belakang. Atau laki tak balik, jantan lain yang balik. Atau, bini buat kerja "Outstation", jantan lain jadi peneman. Malahan ada juga yang bini layan jantan, laki makan hasil lendir.

Apa hebatnya bini orang ni?

Mungkinkah kerana dia pandai pujuk rayu macam:
  1. Tak puas dengan laki sendiri kerana lemah tenaga?
  2. Tak puas dengan laki sendiri kerana laki kurang di rumah?
  3. Tak puas dengan laki sendiri yang beromen sepesen je?
  4. Jantan lain boleh bagi duit atau macam-macam?
 Tetapi yang paling hebatnya ialah bila bini orang tu dah cerai, jantan jalang tadi sanggup berkahwin dengannya.

Kalau berzina dengan perempuan bujang (gadis/janda) hukumnya 100 rotan. Lepas tu nak menikah ke tidak terpulang kerana azab dunia dah lepas (itupun kalau mengaku dosa dan sedia terima hukuman tersebut). Azab akhirat pula yang menunggu kalau masih tidak bertaubat lagi. TETAPI

Mengikut hukum kalau berzina dengan isteri orang maka kedua-duanya dihukum REJAM SAMPAI MATI! (Kalau ikut cerita Semerah Padi disula sampai mati.Cucuk PINTU BELAKANG LA.). Maknanya pasangan berzina tersebut sudah tidak ada tempat di dunia ini. Kalau tidak dihukum samalah tarafnya dengan BANGKAI BERNYAWA. Apakah tarafnya pernikahan mereka? Apakah tarafnya anak-anak mereka yang akan lahir? Apakah taraf mereka sebagai pemimpin di dunia ini?
Astagha.......

Jadi, kepada kaum lelaki yang suka berlagak jantan ingatlah bila seseorang perempuan itu masuk neraka, dia akan heret:
  1. Bapanya kerana gagal memberikan didikan yang sempurna
  2. Saudara lelakinya kerana gagal memberikan perlindungan
  3. Suaminya kerana gagal memberikan tunjuk ajar
  4. Lelaki yang melakukan dosa bersama dengannya.
Semuga kita sama-sama menjaga keturunan kita dan hidup diberkat Allah SWT.

5 comments:

ccz said...

Salam..CCZ buat lawatan balas balik...Wah!Topik menarik...Nak jawab dlm blog SM lah...hahahahahaha..

Bingai @ Bangang said...

CCZ,
Dah buat entri kat SM nanti letak link kat sini la. Boleh balas-balas. kih kih!

ccz said...

Wokeh!

Kelab Generasi Baru Otak Lembu Masuk UMNO said...



Muhyiddin Pemimpin LEMBU tua nyanyuk nak MAMPUS!!!.... Puteri UMNO Kump ANJING menyalak Gila Babi....


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... Tua2 NYANYUK nak mampus!!!

Lihat Bukti Transformasi Pemuda UMNO otak lembu telah berjaya!!!

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

~ BUKTI 5 ~

~ BUKTI 6 ~


sahara aban said...

Dari sudut positif, kita perlu dapatkan kerana seks bukan sekadar keseronokan tetapi satu keperluan. Sahabat2 yang ada masaalah batin jangan terus menerus disimpan, kerana masaalah seks terpendam tidak mungkin larut sendiri malahan boleh menjadi barah dalam jiwa…. Saya pernah beberapa kali menghantar kawan berubat dalam kes nafsu, syahwat dan seks ke johor. Menurut Ustaz Adi Wijaya (perubatan traditional) yang tinggal di Kampong Belahan Tampok, Rengit, Batu Pahat dan mengajar di daerah pontian, masaalah lelaki/perempuan dalam soal seks & nafsu boleh timbul hari ini berpunca dari masaalah sikap, pemakanan, urat, darah, mental dan ilmu hitam / sihir. Walau bagaimanapun jangan lari dari qada’ dan qadar, penyakit itu takdir Ilahi, perlu usaha ikhtiar mencari penawar (ubat). Akhirnya pesanan saya, berhati-hati memilih pakar perubatan tradisional…
http://my.opera.com/saharaaban/albums/show.dml?id=14706102

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun