Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Saturday, November 17, 2012

Apa sedapnya bini orang?


Bila cerita bab beromen dengan bini orang ni selalunya memang mendapat perhatian. Kisah laki keluar pintu depan, bini keluar pintu belakang. Atau laki tak balik, jantan lain yang balik. Atau, bini buat kerja "Outstation", jantan lain jadi peneman. Malahan ada juga yang bini layan jantan, laki makan hasil lendir.

Apa hebatnya bini orang ni?

Mungkinkah kerana dia pandai pujuk rayu macam:
  1. Tak puas dengan laki sendiri kerana lemah tenaga?
  2. Tak puas dengan laki sendiri kerana laki kurang di rumah?
  3. Tak puas dengan laki sendiri yang beromen sepesen je?
  4. Jantan lain boleh bagi duit atau macam-macam?
 Tetapi yang paling hebatnya ialah bila bini orang tu dah cerai, jantan jalang tadi sanggup berkahwin dengannya.

Kalau berzina dengan perempuan bujang (gadis/janda) hukumnya 100 rotan. Lepas tu nak menikah ke tidak terpulang kerana azab dunia dah lepas (itupun kalau mengaku dosa dan sedia terima hukuman tersebut). Azab akhirat pula yang menunggu kalau masih tidak bertaubat lagi. TETAPI

Mengikut hukum kalau berzina dengan isteri orang maka kedua-duanya dihukum REJAM SAMPAI MATI! (Kalau ikut cerita Semerah Padi disula sampai mati.Cucuk PINTU BELAKANG LA.). Maknanya pasangan berzina tersebut sudah tidak ada tempat di dunia ini. Kalau tidak dihukum samalah tarafnya dengan BANGKAI BERNYAWA. Apakah tarafnya pernikahan mereka? Apakah tarafnya anak-anak mereka yang akan lahir? Apakah taraf mereka sebagai pemimpin di dunia ini?
Astagha.......

Jadi, kepada kaum lelaki yang suka berlagak jantan ingatlah bila seseorang perempuan itu masuk neraka, dia akan heret:
  1. Bapanya kerana gagal memberikan didikan yang sempurna
  2. Saudara lelakinya kerana gagal memberikan perlindungan
  3. Suaminya kerana gagal memberikan tunjuk ajar
  4. Lelaki yang melakukan dosa bersama dengannya.
Semuga kita sama-sama menjaga keturunan kita dan hidup diberkat Allah SWT.

6 comments:

ccz said...

Salam..CCZ buat lawatan balas balik...Wah!Topik menarik...Nak jawab dlm blog SM lah...hahahahahaha..

Bingai @ Bangang said...

CCZ,
Dah buat entri kat SM nanti letak link kat sini la. Boleh balas-balas. kih kih!

ccz said...

Wokeh!

Kelab Generasi Baru Otak Lembu Masuk UMNO said...



Muhyiddin Pemimpin LEMBU tua nyanyuk nak MAMPUS!!!.... Puteri UMNO Kump ANJING menyalak Gila Babi....


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... Tua2 NYANYUK nak mampus!!!

Lihat Bukti Transformasi Pemuda UMNO otak lembu telah berjaya!!!

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

~ BUKTI 5 ~

~ BUKTI 6 ~


sahara aban said...

Dari sudut positif, kita perlu dapatkan kerana seks bukan sekadar keseronokan tetapi satu keperluan. Sahabat2 yang ada masaalah batin jangan terus menerus disimpan, kerana masaalah seks terpendam tidak mungkin larut sendiri malahan boleh menjadi barah dalam jiwa…. Saya pernah beberapa kali menghantar kawan berubat dalam kes nafsu, syahwat dan seks ke johor. Menurut Ustaz Adi Wijaya (perubatan traditional) yang tinggal di Kampong Belahan Tampok, Rengit, Batu Pahat dan mengajar di daerah pontian, masaalah lelaki/perempuan dalam soal seks & nafsu boleh timbul hari ini berpunca dari masaalah sikap, pemakanan, urat, darah, mental dan ilmu hitam / sihir. Walau bagaimanapun jangan lari dari qada’ dan qadar, penyakit itu takdir Ilahi, perlu usaha ikhtiar mencari penawar (ubat). Akhirnya pesanan saya, berhati-hati memilih pakar perubatan tradisional…
http://my.opera.com/saharaaban/albums/show.dml?id=14706102

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun