Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Thursday, November 18, 2010

Ubat Tidur: Penggunaan yang menggerikan. 18SG

Adakah anda salah seorang pengguna pil untuk melenakan mata anda? Sekiranya benar atau anda ingin mencubanya, CUBA lihat gambar-gambar ini dahulu sebelum anda tidur selama-lamanya. Gambar-gambar ini aku perolehi dari emel yang dihantarkan kepada aku.






Apa macam? ADA BERANI?

7 comments:

luahfikiran said...

SALAM,
MENGAPA TERUK SANGAT? SUDAH BERAPA HARI NI?

Junah said...

Salam,

Ish... kenapa sampai mcm tu.

Bingai @ Bangang said...

hehehe... aku pun tak lalu nak tengok. inilah akibatnya kalau overdose. mati pun orang tak tahu sampai dah bengkak, darah keluar dari telinga lagi. ish ish ish.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

mak aihh...

nak muntah GKSB tengok..

aduiii...

loya tekak

Nur Misnan said...

salam.. sakit perut aku tgk mayat nih
subhanaAllah... kerana pil
kita tdo mati sampai mati
dan tiada pula orang tahu...

KayNisa said...

perghh, nasib xjerit td. sbb tkejut tgk gamba. ngeri.. ingat kn kesan mcm mn tadi.. mati trus rupenye

iqashah said...

astaghfirullahalazim..

insaf saya tengok ni...
hurmm x jadi nak try ubat tido
ubat tido bukan penyelesaian kan kawan2..
harungi lah hidup dgn tabah dan secara sihat..hargai nyawa ALLAH berikan..

tiada masalah yang tiada penyelesaian

apa pun redha la dgn ketentuan ALLAH..
SEMOGA hidup di berkati..amin...

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun