Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Sunday, June 2, 2013

Panas! DYMM Yang Di Pertuan Agong Hanya Patung Yang Terima Rasuah?

Aku memang kurang sikit nak pakai kata-kata kesat dalam blog aku tapi kalau dah melampau sampai tahap ini memang nak saja aku panggil Anak Haram dengan betina-betina kat FB ni. Tak kiralah Cina, Melayu, India atau lain-lain keturunan.

Kalau mak bapak kawin setakat bagitau kat keluarga duduk serumah sambil yamseng atau cheers tanpa nikah tu bukan anak haram namanya? Kristian dan Hindu ada juga nikahnya yang diistiharkan oleh paderi atau sami.

Inilah padahnya kalau diberi muka dengan mereka yang tak beragama dan tak percaya pada Tuhan. Sememangnya patut dilucutkan kerakyatan kerana gagal mematuhi Rukunegara yang PERTAMA dan KEDUA.

Imej dari http://badutrakyat.blogspot.com

  1. Apa yang kau maksudkan dengan kata-kata "Must be dont know How much $$ into his Swiss bank account" di atas?
    Ini satu tuduhan dan fitnah yang amat berat. Bila KDN nak ambil tindakan? Nak bagi amaran sebab dia masih muda? Kalau ditutuh dah boleh mengandung. Lainlah kalau jenis tukar jantina atau rahim dah rosak sebab mungkin banyak sangat melayan jantan.
  2. "what? our agong actually exists?"
    Yang ni duduk kat mana? Kalau tak sedar apa yang berlaku dalam negara baik jadi rakyat asing. Jangan nak jadi Pendatang Tanpa Izin ada Kad Pengenalan. Maknanya, kad pengenalan itu tak palsu tapi jatidiri awak tu yang palsu. Rakyat hipokrit yang hidup bermuka-muka.
Jangan sampai dek cakap macam orang sasau tak dapat seks, keturunan awak dicerca oleh orang lain. Cukup-cukuplah orang benci pasal politik jangan benci pasal keturunan pula. Aku masih sayang semua orang kerana mungkin mereka akan mengucap dua kalimah syahadah satu hari nanti tapi kalau dah perangai macam ni memang tak ada harapanlah. Belum ke neraka dah kena bakar di dunia kalau tak sempat berlaki atau tak ada anak-anak besok.

1 comment:

AbuHakeem said...

setuju! jgn jd rakyat yg berhati hina pada agama dan negara...

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun