Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Sunday, November 13, 2011

DS Najib belum HAJI lagi!!!!????

Pergi dengan kenderaan mewah?
Duduk di hotel mewah?
Siap ada pengawal lagi?
Sah ke haji?

meh dengar ceramah ni. dah habis dengar baru baca komen aku seterusnya di bawah video:


Bagi mereka yang suka mengumpat pasal orang pegi haji sila ikuti panduan di bawah ini:
  1. Yang belum haji lagi tu kumpul dulu duit, lepas tu pegi haji
  2. Yang dah pegi haji tu kumpul duit dan hajikan orang-orang tersayang yang telah meninggal tetapi tak sempat menunaikan haji
  3. Kumpul duit dan sponsor anak-anak yatim dari mahad tahfiz menunaikan haji
 Sepatutnya kepada mereka yang dengki kat DS Haji Najib buat sembahyang hajat supaya beliau mati di Mekah kerana itu kan doa banyak muslimim? Bila dia dah mati senang la korang nak rebut jawatan dia pulak sebab kurang sorang yang nak korang benamkan, kan?

Terima kasih Empayar Pemuda dengan penampilan video ini di blog anda! Sambungan video ni ada kat SINI

4 comments:

KhaiRin said...

tu urusan dia dgn allah...
kalu ikhlas insya allah dpt la hj mabrur
kalu x ikhlas...hj malboro la jwb nyer

Anonymous said...

hoi jubur negara arab nak jadi pemimpin negara, jika terjadi apa-apa negara meka yg malu.. bukan najib aja di eskot ramai pemimpin lagi.. kecuali aljuburi..dia tu bekas banduan..hanya eskot dia oleh club gay sedunia..

PCL said...

siapa kita nak kelaskan haji seseorang tu...kalau ada , mampu pergilah baitullah tu...buat seikhlas hati, kita punya part rukun islam dah tertunai.

kita doa agar Allah terima amalan baik sesorang itu.

Anonymous said...

Oi.....jngan dok adilkan amalan orang lain....itu semo urusan Allah la.Ni la manusia tak dok kerja lain.Kau 2 dah pegi ke Haji.Kau tau tak ape kau dpt?Heh.....teruk betul kau ni.

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun