Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Wednesday, June 8, 2011

Al-Fatihah


Hari ini telah kembali ke rahmatullah seorang saudara kita bernama Per Mohamed Bin Naina Mohamad atau lebih dikenali dengan panggilan Mat Pir kerana kemalangan kereta. Bagi mereka yang sering berkunjung ke UpTown Seksyen 24 Shah Alam mungkin mengenali beliau kerana beliau sering berada di sana membantu anaknya yang berniaga.

Beralamat di No: 2, Jalan 17/6, Seksyen 17 Shah Alam, almarhum juga dikenali kerana menjual kereta baru dan terpakai di sekitar Shah Alam dan Kelang. Kemalangan berlaku pada malam tadi 7/06/2011 berhampiran dengan Kompleks PKNS. Mengikut cerita, kereta almarhum dirempuh oleh sebuah pacuan 4 roda (pajero) di persimpangan yang mengakibatkan beliau mengalami kecederaan teruk, seperti patah tengkuk, bahu dan rusuk. Dua orang lagi yang bersama beliau masih dirawat.

Semasa berita ini ditulis, jenazah almarhum masih lagi menjalani bedah siasat di hospital. Jangkaan jenazah beliau akan dikebumikan pada petang ini. Kepada saudara dan kenalan yang ingin melawat masih boleh berbuat demikian di alamat yang tersebut di atas.

Almarhum bukanlah seorang yang ternama dan berpangkat tetapi dengan kemudahan maya yang ada maka berita almarhum juga layak diwar-warkan.

ALFATIHAH.

Di antara gambar kenangan terakhir beliau bersama keluarga.


Kemaskini terbaru:
Jenazah tiba lebih kurang jam 2.40 petang. Gambar-gambar kenalan dan saudara-mara di bawah ini









No comments:

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun