Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Thursday, March 31, 2011

18SX: Jom bogelkan pemimpin negara!

Gambar ehsan mynewshub.my

Bagai telah diduga-duga apabila Video Sex Lelaki X yang dikatakan seorang pemimpin pembangkang menggemparkan negara, berturutanlah pula dakwaan-dakawan baru mengatakan terdapat beberapa video sex yang melibatkan beberapa pemimpin lain yang belum didedahkan.

Bermula dengan isu video sex Chua Soi Lek, dipaparkan pula video terhangit oleh Datuk "Trio" dan diikuti pula dengan pendedahan Ummi Hafilda yang menyatakan masih terdapat beberapa lagi video sex yang mungkin melibatkan pelaku yang sama. Kini, Shamsul AMK pula mendakwa beliau juga memiliki video sex yang melibatkan pemimpin BN (rujuk di mynewshub.my)senario politik tanahair dilihat semakin meriah dengan isu-isu panas.

Berbeza dengan pendekatan yang diambil oleh Datuk "Trio" yang mungkin di anggap tidak bermoral (?), Shamsul AMK pula mengambil pendekatan lebih bermoral (?) untuk tidak menjatuhkan (kemaluan) darjat orang yang terlibat. Sikap tidak menghebahkan keaiban insan lain adalah sikap yang sangat terpuji dan dianggap sebagai seorang yang berhemah tinggi. Syabas kepada Shamsul AMK!

“We too have those videos but we won’t be using them as it is immoral to do so,” he said here today.

TETAPI!

Apakah hukumnya apabila seseorang itu BERSUBAHAT dengan kemungkaran yang dilakukan oleh insan lain yang se agama dengannya sedangkan beliau mempunyai bukti yang sahih (?) tentang perlakuan tersebut?
  • Apakah dengan membiar orang lain bertanggapan baik terhadap iblis yang bertopengkan malaikat itu sedangkan anda mengetahui kebenarannya merupakan sikap yang terpuji?
  • Apakah menyembunyikan bukti kemungkaran merupakan sikap yang berhemah?
  • Apakah membiarkan orang lain berimamkan seorang yang munafik atau telah murtad itu HARUS dan bermoral?
Bukankah semuanya dianggap BERSUBAHAT?


Kenyataan Shamsul AMK merujuk kepada KECURIGAANnya terhadap Polis DI RAJA Malaysia bolehlah dianggap sebagai satu penghinaan yang bukan saja melibatkan polis malahan DYMM Yang di Pertuan Agung yang memperkenankan nama DI RAJA digunakan oleh jabatan tersebut.

However, Shamsul did admit that the opposition do have doubts when it comes to police investigation as it could be slightly “biased” as there would be preassure made by the government especially cases that involves leaders of UMNO and BN.

Kerana itu tindakan Datuk "Trio" boleh dianggap lebih tertib walaupun tidak bermoral(?). Pendedahan yang dibuat terhadap segelintir insan tertentu sebelum diserahkan kepada polis selepas keengganan si pelaku yang didakwa seorang pemimpin pembangkang tersebut enggan beralah akan menafikan sebarang spekulasi terhadap Jabatan Polis itu sendiri kerana setiap orang berhak mempunyai syak wasangka dan PDRM tidak terlepas daripada menjadi mangsa kesyakwasangkaan tersebut.

Sebelum ini kedengaran suara-suara sumbang yang membisikan pertuduhan Liwat 1 juga ditemani (accompanied) dengan video dan kononnya video tersebut dihapuskan bagi mengelakkan keaiban yang lebih parah terhadap keluarga dan keturunan yang dituduh. Berbagai versi bisikan sumbang dialunkan termasuk kononnya si isteri meminta jasa baik tangan-tangan ghaib untuk menghapuskan bukti tersebut atas nama maruah(?) keluarga yang telah calar-balar.

Mungkin Shamsul AMK boleh menggunakan cara pendekatan Datuk "Trio" untuk membuktikan kesahihan dakwaan beliau walaupun bukan dengan panel yang sama sebagai saksi. Rakyat semakin dahagakan pemimpin yang bermoral dan berhemah tinggi seperti Shamsul AMK untuk menghapuskan kemungkaran kerana kita masih punya tanggungjawab terhadap anak-anak kita yang akan menjadi generasi akan datang.

Oleh itu, lebih baik beliau sebagai seorang pemimpin generasi muda khasnya dan pemimpin rakyat amnya bertindak dengan cara lebih tertib, bermoral dan berhemah dalam menjalankan tanggungjawab sebagai seorang rakyat dan seorang penganut agama Islam yang suci sebelum beliau pula mungkin dianggap sebagai pendusta, pembohong, penfitnah dan bersubahat dengan kemungkaran. Wallahualam.

Aku yang Bingai masih menunggu video perbincangan (tawar-menawar?) di antara Datuk "Trio" dan Datuk Johari. pssstt... psssst.... ada ke? ehehehe

7 comments:

AJAI62 said...

assalam Bro

Video dia kena kencing dengan Anwar kot... Dari tahun 1998 puak ni ada banyak bukti tapi semuanya hamPAS. Satu pun tak keluar... Itu semua bukti mereka pedajjalkan negara... itu sebab tak berani tunjuk...

dear anies said...

teramat bersimpati dgn pemimpin2 negara malaysia. cerita dlm kain lbh penting dr segala2nya. dan org luar bertepuk tangan 'huhahuha' melihat 'kebuduhan' itew. terima kasih

word verification: boarring (boring, borink)

Anonymous said...

Salam bro..

Orang PAS mana berani keluarkan video...


Sebab tak ada..Cakapa ada....mana????

Blog Penyokong Kerajaan Bn said...

depa ada gambar je itu pun superimpose..hehe

http://blogpenyokongkerajaan.blogspot.com

Anonymous said...

Kena was-was denagn video kalau ada si pendedah video merupakan tiga abdul yang lebih kotor daripada orang yang dituduh pelakon video. Latar belakang mereka bertiga ni mencurigakan.

sri hartamas

Anonymous said...

PERBEZAAN ANTARA ISLAM DAN PAS
PAS sering melaungkan slogan Islam sehingga masyarakat orang Islam menjadi keliru. Bahkan ada yang beranggapan kononnya PAS itu adalah ISLAM, dan ISLAM itu adalah PAS. Dan mana-mana parti politik selain daripada PAS, parti tersebut bukanlah parti Islam yang tulen. Islam yang betul ialah Islam bawaan PAS sahaja. Parti lain semuanya tidak betul. Bahkan keIslaman ahli-ahli parti lain boleh dipertikaikan oleh PAS. Inilah ideologi PAS yang sangat-sangat merbahaya kepada masyarakat ramai. Hal ini wajib segera dihapus dan dihentikan. Justeru di sini disenaraikan beberapa alasan yang menerangkan betapa PAS itu bukan Islam dan Islam itu bukan PAS. Semoga Allah menyedarkan kita semua.
1. Islam adalah Agama -- Manakala PAS adalah sebuah parti politik.
2. Seseorang yang mahu masuk Islam, wajib mengucap dua kalimah syahadah sedangkan mahu masuk PAS tidak wajib mengucap kalimah syahadah.
3. Islam menjadikan al-Quran dan al-Hadis sebagai panduan manakala PAS menjadikan undang-undang tubuhnya sebagai panduan.
4. Islam tidak ada Presiden, Ahli Jawatankuasa Agung, Mursyidul Am, Ketua Pemuda, Ketua Kawasan dan lain-lain jawatan -- Tetapi, dalam PAS ada jawatan-jawatan tersebut.
5. Islam disebar dan diperjuangkan oleh Rasulullah manakala dalam Pas tiada Rasul, pemimpin PAS bukan rasul.
6. Islam ciptaan Allah sedangkan PAS ditubuhkan oleh manusia bermula tahun 1951 sahaja.
7. Islam agama yang sempurna dan tinggi -- PAS parti yang tidak sempurna.
8. Islam dianuti oleh manusia dan jin -- PAS hanya terbatas kepada manusia sahaja, jin tidak boleh masuk PAS.
9. Islam boleh dianuti oleh seluruh warga dunia -- PAS hanya boleh dianggotai oleh warganegara Malaysia sahaja.
10. Islam ada hukum dan peraturan dalam akidah dan syariah -- PAS tidak ada hukum dan peraturan tersebut.
11. Dalam Islam ada hukum wajib, sunat, harus, makruh dan haram (5 dasar hukum) -- dalam dasar undang-undang tubuh PAS tidak ada dasar hukum tersebut.
12. Adanya Islam tidak tertaluk di bawah akta pertubuhan (Islam tak perlu daftar di bawah undang-undang pendaftaran pertubuhan) -- PAS wajib daftar, tak daftar tak boleh bergerak.
13. Masuk Islam tak perlu guna borang ahli ada pencadang, penyokong, dan bayar yuran pada setiap tahun -- masuk PAS kena isi borang dan bayar yuran.
14. Islam bukan alat untuk dapatkan pangkat YB serta gaji dan elaun -- dengan PAS boleh dapat pangkat dan gaji.
15. Umur taklif dalam Islam akil baligh (15 tahun) -- umur boleh masuk PAS 18 tahun.
16. Dalam Islam orang Islam boleh berkahwin sesama Islam walaupun berlainan parti -- jika PAS itu Islam, tentu orang PAS sesama mereka sahaja yang boleh berkahwin.
17. Islam tidak boleh pecat penganutnya -- PAS boleh pecat ahlinya.
18. Keluar Islam murtad -- keluar PAS tidak ada apa-apa jauh sekali dengan murtad.
19. Rukun Islam ada 5 perkara -- rukun PAS berapa perkara? Tidak ada.
20. Dalam Islam tiada perebutan dan pertandingan jawatan -- dalam PAS berebut jawatan.
21. Islam melarang keras caci-maki, mencarut, fitnah-memfitnah -- dalam PAS tidak dilarang, malah menjadi satu amalan harian Pas, bahkan kata Nik Aziz menjadi Sunat sebagaimana Firman Allah dalam surah Al-Lahab.

22. Pas boleh memamki hamun, Islam tak boleh.
23. Pas boleh menipu, berbohong dan putarbelit, Uslam melarangnya.
24. Pas boleh adjust hukum ikut kehendak politik, Islam syumul dan benar dari dahulu hingga kiamat.
25. Pas menjadikan agama Islam sebagai alat politik, Islam tidak boleh diperalatkan untuk tujuan mendapatkan undi
26. PAS menjadikan syaitan sebagai sahabat sedangkan dalam Islam, syaitan adalah musuh yg amat nyata.

Anonymous said...

Bingai@BANGKAI,orang hidup takdok prinsip ni mace anjing, ore takdok prinsip ni dio sanggup bagi ore lain tutoh burit bini dia, serupa dgn mu la bangkai!
mu sanggup ko ore tutoh burit bini mu???

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun