Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Tuesday, September 28, 2010

Kalau nak sedap kene bagi penyedap!

Selamat Hari Raya pada semua.
Maaf sekiranya selama berblog ni ada yang tersinggung kerana
Ada yang suka makan lebih garam ada yang takut darah tinggi.
Ada yang suka makan lebih gula dan ada yang takut kencing manis.
Ada yang suka banyak lemak dan ada pula yang takut lemah jantung.

Lama lak rasanya tak berblog. Raya sakan. hehehe... Sebenarnya sibuk sikit dgn sambutan raya dan melayan kerena downline. Bulan puasa ari tu ingatkan air ECPI tak laku rupanya semakin banyak lak pesanan. Masa raya lak lori dari kilang cuti panjang. dah le tersangkut lagi bekalan aku. hehehehe..

Macamana pun sekarang dah mula tenang. barulah boleh berblog balik.

Nantikan kisah-kisah dan sketsa bingai dari aku yang entah bila. Macam biasa aaa. tunggu mimpi BAIK PUNYA!

6 comments:

CCZ said...

Selamat berblog kembali..Sdra B&B..CCZ mengusahakan sabun aromatherapi dan lumpur laut mati Jordan..nanti tumpang iklan boleh?Hehehehe..Sambil menyelam, telan air ni...

Kenn said...

Ada sketsa mengenai beruk dan pohon yang bergoyang he..he..he..

KayNisa said...

i follow.. dah lama tak terjah ke dunia politik.. (kecewa sebenarnya...)

Nur Misnan said...

salam BB...
Ohhh... kau jual ECPI ya..
baguslah tuh.. rezeki ada di mana2
yang penting kita usaha dan ikhlas..
insyaAllah kau akan berjaya..
aku doakan yang terbaik untuk sahabat2 aku...

gd day n gd luck.. =)

Junah said...

Salam,

Jom! untuk galas!

Bingai @ Bangang said...

CCZ
TQ. Nak tumpang iklan free? Bleh tapi ada syarat. Jadi downline ahli ECPI bawah kita aaa... Nanti kita tempekkan iklan produk tu kat sini dengan kat http://www.ccz.ecpi.my FREE jeer. kat situ lagi ramai yang join networking. nak tengok contoh pegi kat http://www.arizan.ecpi.my

Kenn
Ko tak nak sedekahkan pisang setandan ke? atau kacang-kacang (ballbearing)? keh keh keh

KayNisa
Biar kecewa politik asalkan jangan patah semangat dalam perjuangan (macam wakil rakyat lak rasenya. hehehe)

NurMisnan
Tak nak join ke? gi kat http://www.arizan.ecpi.my

Junah
Galas? hehehe.... mungkin pegi kot. ari tu letih gak jadi drebar 4WD bawa pengundi keluar.

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun