Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Thursday, April 29, 2010

Dah terasa sangat nak ditarbiahkan oleh PAS

Sesambil mengemas blog dan emel aku terbaca satu topik lama tahun 2009 kat blog monier mat din

Betul-betul aku terleka terleka dengan gaya penulisan dan logik yang disampaikan. Seperti yang diakuinya sendiri bahawa dia berpendidikan sekular tetapi telah ditarbiahkan oleh PAS "sebab terpengaruh dengan ceramah-ceramah penuh ilmiah TG Hj Hadi, dan diperkuatkan lagi tekad saya utk isi borang PAS selepas berkesempatan bersalam dengan TGNA, seorang Ulamak ulung yang penuh aura tu;"

Perbandingan alam yang diberikan sememangnya tepat kerana dalam kehidupan kita ini sendiri sememangnya banyak persamaan. Apa yang dijadikan oleh Allah swt di atas bumi ini adalah untuk kita pelajari supaya dapat kita memandu peradaban di dalam kehidupan kita.

Satu persatu ayat yang digubah dalam kesederhanaan itu aku teliti sehingga ke akhirnya. Tanpa aku sedar aku semakin tertarik untuk mengenali PAS dengan lebih lanjut.

CUMA apabila aku membaca komen dari pembaca membuat aku tersentak dan bertanya sendiri "Inikah wajah PAS selepas ketiadaan TG-TG yang ada sekarang ini?"

(dah lama duduk dalam bilik sebab tak da tempurung lagi nak berlindung)

No comments:

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun