Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Tuesday, June 12, 2012

Bila hati dah tertutup. (Aku Yang Gambi)



Sebentar tadi aku baru melawat semula blog Arwah "Aku Yang Gambi". Walaupun telah setahun beliau menghembuskan nafas terakhirnya namun blog-blog beliau masih lagi berada di dalam senarai bloglist kawan-kawan. Alhamdulillah. (Rujuk "Aku Yang Gambi - Aku Yang Tidak Menyedari")

Tersenyum aku membaca beberapa komen terbaru di sana.Ternyata mereka yang ke sana tidak menyedari bahawa entri terakhir blog tersebut bertajuk Karpal Singh Peguam dan Saksi Anwar Meliwat? masih kukuh berada disana semenjak Januari 2011. Walaupun terdapat beberapa komen sebelum itu yang menyampaikan salam takziah tetapi masih tidak dihiraukan oleh pengunjung.

Ternyata apabila hati telah tertutup maka entri beliau tidak dibaca. Malahan komen-komen yang ditulis oleh pengunjung-pengunjung beliau juga tidak dibaca sehingga memasukkan komen yang tidak ada kena mengena dengan entri beliau.



Untuk Saudara Tinta Merah, terimakasih kerana membaca entri tersebut dan juga komen-komen yang diberikan.

Kepada Alisha Residence, bagi pihak arwah, kami kawan-kawan yang ada mohon maaf kerana arwah tidak dapat membuat pautan (link) blog anda.

Kepada yang bertutup merah, bersamalah kita menghadiahkan fatihah untuk beliau sempena 1 tahun pemergian beliau. Al-fatihah.

1 comment:

nurmisnan said...

Al Fatihah untuk arwah Gambi.. Lama sungguh tidak kesini dan ke blog arwah. Arwah rajin singgah di blog aku sblm pergi..

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun