Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Monday, April 25, 2011

Jom Bakar Akhbar Utusan Malaysia






Apa susah-susah nak boikot Utusan Malaysia. Kalau kita tak beli (boikot) orang tak tau. Apa kata kalau tiap-tiap hari kita beli setiap sorang satu naskah dan tiap hari kita BAKAR!





Yang aku menyampah tu ramai yang boikot beli tapi bila nampak akhbar Utusan Malaysia kat atas meja aku masa aku minum di kedai mamak, ramai yang nak pinjam. Baik lepas beli, baca dan bakar. Baru puashati. Tak da sapa yang dapat pinjam lepas tu kata dia boikot. hehehe

No comments:

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun