Kumpulan Entri-Entri Menarik





Daftar Pengikut Blog Ini!

Thursday, April 25, 2013

PRU13 - BN - Kempen Parti Ke BERPARTI?

Shah Alam - Malam tadi aku merayau lepas makan. Saje-saje nak melihat persediaan menyambut pilihraya (macam nak sambut raya. hehehe). Sempat juga aku singgah kat salah satu PDM di Seksyen 17, Shah Alam. Tak silap aku yang ini khas sebagai kemah gerakan Pemuda BN, Seksyen 17. Riuh rendah aku dengar. lepas tu berasap-asap macam ada benda terbakar.

Rupa-rupanya........ korang tengoklah gambar-gambar ni. Gambar menceritakan segalanya. hehehehehe


 
Sabar dulu dik! Belum masak lagi!
Kakak datang tak? hehehehe 

Bila nak makan ni?
Saya lapar laaaaaaa.....  

Sementara tunggu ayam dan ikan bakar tu
korang dengar aku pun cerita, ya?
Laaaaaaa... ada kek ker?
Sapa yang baru cukup umur tu?  

Sementera tu Datuk duduk diam-diam, ya?
Kami nak ambil gambar kenangan dulu.

Laaaaa... Birthday bapak budak rupanya.
TQ laa Datuk kerana sudi bersama.
 
Aik? Tak kan Datuk yang melayan?
Macam tak biasa lak, kan? hehehe
 
Oit! Melampau ni! Dah tua bangka pun nak 
bersuap jugak ker?
 
Mari! Mari! Jangan malu jangan segan.
Belasah jer apa yang ada.
 
Laaaa..... 
talipaun ni asik berbunyi pula.
 
Jangan tengok!!!!!!!!!
Sampai menjilat jari!!!!..... hihihihi
 
Kan dah tercekik..
Slo-slo Datuk
 
Berbunyi lagi talipaun ni.
Aku humban juga benda Allah ni kang!
 
Barisan Chef Selebriti Pemuda Seksyen 17
Pehal gelap jer, bro? hehehe
 
Haaaa.... barulah terang!
(yang ini aku tumpang flash jurufoto Metro)
 
Ditemuramah oleh wartawan Metro
Brader kat sebelah tu makan lagi.. kekeke

Opppssssss.......
Datin ikut rupanya... kih kih kih
 
Panjang cerita tu, Datuk!
Abih camno? soalannya banyak pulak.

Sebahagian petugas BN untuk PRU13
Lentok Wok!. Lengoh lepas pasang bendela ke?
 
Eh? Wanita baru sampai? Tadi mereka menyambut
bonda Datuk di PDM Sri Kenanga rupanya.
 
Lelong! Lelong!
Acara nombor bertuah la pulak.
 
Gambar beramai!
Kenangan sepanjang hayat!

 Gambar beramai!
Kenangan sepanjang hayat!
 
Gambar beramai!
Kenangan sepanjang hayat! 

Gambar beramai!
Kenangan sepanjang hayat! 
Gambar-gambar di atas diambil semasa sessi 
Santai Bersama Calun BN - DUN Batu Tiga 
(Datuk Ahmad Nawawi Mohd Zin) 
dan menyambut hari lahir salah seorang 
ahli Pemuda UMNO seksyen 17.

Len kali kalau makan tu pelawa laaaaaaaa..
hehehehehe



Yang ini pula ialah semasa 
aku balik dari Seksyen 17 
TERSINGGAH pula 
di Seksyen 24.
Tak abis lagi ke, kak oi!!!
hehehehe


??

No comments:

Klik Penaja Saya

Sokong Penaja Saya Di Bawah INI!
widgeo.net

Saje-saje

Blog Bukan Politik

Blog Pelbagai

Komen Terbaru Kengkawan

Get Recent Comments Widget

Dari Portal Berita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Ruang Iklan Untuk disewa!
1. 100px x 100px = RM10 sebulan/RM60 setahun
2. 200px x 100px = RM20 sebulan/RM120 setahun
3. 200px x 200px = RM30 sebulan/RM180 setahun